WIADOMOŚCI

2-Way dostępny w 40 krajach

Published on:09 / July / 2014

Po objęciu zasięgiem Chin, Danii i Kirgistanu nasza usługa 2-Way jest obecnie dostępna w 40 krajach świata. Zasięg usługi jest stale poszerzany. Jest to korzystne dla przedsiębiorstw, które już teraz powszechnie uznają żywotność i wygodę wiadomości tekstowych, uważając je za niezbędne w każdej firmie zorientowanej na klienta. Usługa ta ma jednak znaczenie szersze zastosowanie, niż zdaje sobie z tego sprawę większość dyrektorów naczelnych i dyrektorów marketingu.

Pełne wykorzystanie potencjału SMS-ów


W większości przypadków wiadomości SMS postrzegane są wyłącznie jako usługa jednokierunkowa. Ich dwukierunkowy potencjał pozostaje niezrozumiany. Największą zaletą dwukierunkowych SMS-ów 2-Way jest to, że klienci są najbardziej podatni, gdy sami proszą o informacje.

Stale zwiększany zasięg usług 2-Way daje nieograniczone możliwości. Tworzenie silnych relacji z klientami poprzez zapewnianie informacji, o które klient prosi bezpośrednio, w momencie, gdy są one potrzebne – np. informacji o saldzie, punktach lojalnościowych, pogodzie, sytuacji na drogach albo aktualności dotyczących marki itp.

Można nawet zaoferować kupony promocyjne i nagrody do rozlosowania wśród osób, które odpowiedzą na SMS. Ta interaktywna usługa sprawdziła się też jako skuteczne narzędzie do gromadzenia danych dotyczących opinii publicznej w formie kampanii ankietowych, które zapewniają firmie łatwe i szybkie pozyskiwanie informacji.

Zarządzanie komunikacją 2-Way


Najprościej kampanią SMS-ową 2-Way zarządzać można przy użyciu usług Infobip. Oferujemy krótkie kody, długie numery wirtualne oraz najbardziej kompleksowe rozwiązania do zarządzania kampanią i stale rozszerzamy zasięg naszych usług.

Zachęcamy do zapoznania się z listą krajów, których dostępne są usługi 2-Way i wypróbowania naszych usług. Zupełnie zmieni to Twoje podejście do SMS-ów!