WIADOMOŚCI

Gotowe wsparcie jest straszne

Published on:27 / October / 2016
Założę się, że jesteście intensywnymi użytkownikami. Założę się nawet, że jesteście intensywnymi użytkownikami więcej niż jednej aplikacji. I założę się, że w jakimś momencie potrzebowaliście wsparcia w odniesieniu do jednej z tych aplikacji. Nieważne, czy problem dotyczył samej aplikacji, czy po prostu czegoś nie zrozumieliście albo popełniliście zwykły błąd Potrzebowaliście pomocy i zapewne ją otrzymaliście. Pewna znana nam firma hostingowa ma świetny punkt w swoim formularzu wsparcia:
 
Jaki jest Twój poziom umiejętności?
 
  • Początkujący
  • Zaawansowany
  • Ekspert
  • „Bez urazy, ale prawdopodobnie wiem o tym więcej niż Ty”.
 
To idealne rozwiązanie. Gdy technik dostaje pytanie od osoby początkującej, może dostosować wsparcie do jej potrzeb. Osoba na poziomie „bez urazy...” prawdopodobnie spróbowała już wszystkich podstawowych rozwiązań. Takiej osobie nie proponuje się, żeby „wyłączyć i ponownie włączyć urządzenie”. Trzeba zaczej zacząć od czegoś znacznie trudniejszego (i szczerze mówiąc, ciekawszego). Poniższy rysunek XKCD doskonale to podsumowuje:
 
 
Żywimy przekonanie, że klienci firmy Infobip zasługują na najlepsze wsparcie. Tak po prostu. Inne firmy oferują różne poziomy wsparcia, w zależności od tego, ile klient jest gotowy zapłacić. My postrzegamy wsparcie w kategorii potrzeb. Startupy korzystające z API wiadomości mają inne potrzeby niż banki. Klienci, którzy zainstalowali nasze rozwiązania sprzętowe sGate lub mGate, funkcjonują w zupełnie innej rzeczywistości niż osoby używające portalu Infobip do wysyłania grupowych wiadomości SMS. Nie dostosowujemy wsparcia do własnej wygody. Oferujemy takie wsparcie, jakie zapewnia klientom sukces.
 
To nie jest żadna wielka filozofia. Klient może mieć problemy z wdrożeniem nowej funkcji. Może diagnozować błędy własnej aplikacji. Niezależnie od przyczyny, gdy prosi o wsparcie, powinien uzyskać szybką i skuteczną pomoc. Dlatego firma Infobip dysponuje zespołami wsparcia na całym świecie, które są dostępne przez całą dobę. Dlatego oferujemy wsparcie w 10 językach. Dlatego niedawno przebudowaliśmy całą stronę internetową wsparcia, aby zapewnić klientom najlepsze możliwości pomocy.
 
Zaktualizowany portal wsparcia zawiera wszystko, czego klient może oczekiwać. Dysponujemy bazą wiedzy, w której można znaleźć szybkie odpowiedzi na często zadawane pytania. Można również sprawdzić swoje zgłoszenia do zespołu wsparcia, a teraz także skorzystać z funkcji czatu na żywo bezpośrednio na portalu, bez konieczności uruchamiania dodatkowej aplikacji. Pytania lub problemy można w dalszym ciągu przesyłać na adres .(JavaScript must be enabled to view this email address), ale jesteśmy przekonani, że portal wsparcia również zyska sympatię naszych klientów.
 
Naszą pasją jest zapewnienie klientom nie tylko najlepszej platformy technologicznej, lecz także pomocy i wskazówek umożliwiających najlepsze wykorzystanie narzędzi.
 
Zapraszamy do odwiedzenia nowego portalu wsparcia.
 
W tym celu należy przejść na stronę support.infobip.com i zalogować się przy użyciu nazwy użytkownika i hasła Infobip.
 
To panel sterowania
 
 
Pomoc i wsparcie dla klientów Infobip: panel sterowania, gdzie widoczne są wszystkie niedawne zgłoszenia przekazane przez klienta do zespołu wsparcia. Można przejść do zgłoszeń i sprawdzić ich status bądź uzupełnić informacje.
 
Klikając w link do bazy wiedzy w menu, można przejść do pozycji...
 
 
Nasza baza wiedzy! W bazie wiedzy znajdują się odpowiedzi na często zadawane pytania oraz informacje na temat wszystkich usług firmy Infobip. W razie trudności można skorzystać z paska wyszukiwania lub dostępnej w prawym dolnym rogu funkcji czatu!
 
To nie są rewolucyjne rozwiązania. Portal wsparcia, w którym można przejrzeć zgłoszenia do zespołu wsparcia, zapoznać się z dokumentacją i czatować z inżynierem z zespołu wsparcia, to nie jest żaden przełom. I właśnie w tym rzecz. Oczekujemy takich możliwości wsparcia od naszych dostawców rozwiązań. Tak się robi. Standardowe rozwiązania nigdy nas jednak nie satysfakcjonują. Dążymy do podejmowania dodatkowych wysiłków na rzecz klientów.
 
Żywimy przekonanie, że wszyscy klienci zasługują na taki sam poziom wysokiej jakości wsparcia. Nie jest to wsparcie w gotowym formacie. Nasze wsparcie jest dostępne wtedy, gdy jest potrzebne. Mamy ekspertów dosłownie na całym świecie, którzy służą pomocą naszym klientom.
 
Gotowe rozwiązania nie są wystarczająco dobre.
 
Niezależnie od tego, czy klient używa SMS-ów, wiadomości głosowych, e-maili, czy też powiadomień wypychanych, w naszej firmie zawsze ktoś czuwa, aby w razie potrzeby udzielić pomocy.
 
Wystarczy kilka kliknięć.
 

DOWIEDZ SIĘ, CO WYRÓŻNIA FIRMĘ INFOBIP.

Gotowe wsparcie jest straszne