WIADOMOŚCI

Infobip na gali charytatywnej UNICEF w Buenos Aires

Published on:14 / December / 2016

Kontynuując wcześniejszą, bardzo udaną współpracę w Ameryce Łacińskiej, zespół Infobip pojawił się na listopadowej gali charytatywnej UNICEF w Buenos Aires.

W imprezie, która odbywała się w pawilonie Frers na terenie miejskiego kompleksu targowego La Rural pod hasłem „Promujemy rozwój młodzieży”, oprócz zespołu Infobip udział wzięły spółki, fundacje korporacyjne, znane osobistości, sportowcy oraz dziennikarze wspierający przyszłe projekty UNICEF w Argentynie, takie jak rozwój oświaty z wykorzystaniem nowych technologii, opieka nad wcześniakami, walka z przemocą wśród dzieci oraz włączenie społeczności indiańskich do systemu oświaty.

„W Argentynie mieszka 13 mln dzieci i młodzieży. Są to chłopcy i dziewczęta, którzy dorastają w bardzo zróżnicowanych środowiskach i okolicznościach mających wpływ na ich rozwój od momentu urodzenia aż do osiągnięcia pełnoletności. Dlatego też tak ważne jest wspieranie ich na wszystkich etapach ich życia”,, powiedziała przedstawicielka UNICEF w Argentynie Florence Bauer, dziękując wszystkim, którzy poprzez swój udział wspierają prowadzone przez tę organizację działania na rzecz polepszenia bytu dzieci.

 

Pomagając sponsorować inicjatywę, Infobip wniósł w nią swój wkład i znalazł się w gronie tak renomowanych spółek i instytucji, jak Aeropuertos Argentina 2000, ADT, BIND Banco Industrial, Banco de la Nacion Argentina, Chevrolet Emergencies, Noble Foundation, Iberia, La Rural – Fairgrounds Buenos Aires, Insurance Group Second, Grupo Clarin, Madero Este, Mapfre, Marpatag, Meliá, Mimo & CO, Pampers, Pepsico, Prosegur, Samsung, Sancor Health, Supervielle, VISA i wiele innych.

„Dzieci pozbawione dostępu do oświaty to jedne z najbardziej zmarginalizowanych osób w naszym społeczeństwie. Umożliwienie im dostępu do narzędzi edukacyjnych za pośrednictwem innowacyjnych technologii może pomóc nam przerwać latynoski krąg biedy. Dzięki technologii każde dziecko może polepszyć jakość swojego życia i działać na rzecz stworzenia tych samych możliwości w swoich społecznościach”.

CARLOS LOSADA, krajowy menedżer Infobip

Wśród działań wspierających ten szlachetny cel znalazły się między innymi aukcje wyjątkowych przedmiotów należących do globalnej piłkarskiej supergwiazdy Leo Messiego i artysty Milo Locketta. Zlicytowano również filmową kreację aktorki Natalii Oreiro (ambasadorki UNICEF). Impreza okazała się ogromnym sukcesem, a nasza firma już szykuje się do wspierania przyszłych starań UNICEF na kontynencie południowoamerykańskim.