WIADOMOŚCI

Mocne strony głosu: Jedna kampania ze spersonalizowanymi wiadomościami

Published on:14 / August / 2017

WYSYŁANIE OGÓLNYCH WIADOMOŚCI FIRMOWYCH DO KONSUMENTÓW JUŻ NIE DZIAŁA

Dzisiaj, w świecie biznesu, który robi wszystko, aby konkurować o każde, nawet najmniejsze zainteresowanie konsumenta, lojalność klienta uważana jest za premię. Aby ją zdobyć, musisz nadążać za swoimi klientami i sprawić, aby poczuli się wyjątkowo.

Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku interakcji z konsumentami. Jeśli zrobisz to dobrze, dostosowanie wysyłanych treści do każdego indywidualnego konsumenta przyniesie wiele korzyści biznesowych. Matematyka jest tu prosta. Większa personalizacja = mniej rezygnacji + więcej interakcjiWięcej interakcji + terminowa komunikacja = większe możliwości sprzedaży.

Do konsumentów należy kierować informacje, które mają dla nich znaczenie oraz które przychodzą o czasie, który najlepiej im odpowiada. Dostosowanie jest szczególnie kluczowe w interakcjach konsumenckich w czasie rzeczywistym, które mają natychmiastowe współczynniki otwarć i reakcji. Klienci mogą naprawdę negatywnie reagować na ogólne komunikaty przesyłane w tych kanałach, ponieważ przyciągają ich uwagę. Jeśli wiadomość nie ma dla nich znaczenia, postrzeganie jest takie, że firma marnuje czas, znacznie bardziej niż w przypadku wiadomości e-mail.

W porównaniu z innymi kanałami komunikacji, wiadomości SMS i głosowe mają znacznie wyższe współczynniki otwarć. Dlaczego? Jednym z powodów jest to, że komunikacja głosowa i SMS nie jest wykorzystywana tylko w kampaniach masowych. Istnieją również usługi, w których klienci polegają na otrzymywaniu wiadomości głosowychzawierających ważne informacje. Na przykład, jednokrotny PIN, wiadomość z potwierdzeniem adresu, zmiany salda konta, alerty dotyczące zapobiegania oszustwom itd. Najnowsze badania nad trendami w komunikacji wskazują, że wraz z pocztą elektroniczną, głos stanowi najczęstszy sposób komunikacji na wszystkich etapach cyklu życia konsumentów.

KLIENCI CHCĄ SIĘ POCZUĆ WYJĄTKOWO

Chcą także personalizacji – 81% konsumentów chce, aby marki ich poznały. Pozostawanie w stałym kontakcie z klientami zawsze przekłada się na większe zaangażowanie klientów. Ale ważne jest, aby przesłać właściwą wiadomość.

Aby dopasować komunikację do profilu klienta i dostarczyć mu rzeczywistą wartość, firmy już przeszły na spersonalizowane treści. Najwyższy czas, abyś wsiadł do tego pociągu i zaczął nadążać za preferencjami klientów.

ŁATWE TWORZENIE SPERSONALIZOWANYCH KAMPANII

Aby rozpocząć proces tworzenia spersonalizowanej kampanii wystarczy zalogować się do portalu Infobip, gdzie możesz wczytać listę swoich subskrybentów (obsługiwane są pliki CSV, .TXT, .XLSX, .XLS, .ZIP) określając, która kolumna zawiera imiona a która adres, a następnie utworzyć wiadomość i dostosować ją za pomocą symbolów zastępczych. Symbol zastępczy zastępuje wartość odczytywaną z pliku (kolumn), który wczytałeś. Poniżej znajdziesz przykład spersonalizowanej wiadomości głosowej.

No i nie zapominaj o tym, aby stworzony przez Ciebie komunikat był kreatywny i bogaty w informacje.

CO ZYSKA TWOJA FIRMA NA PERSONALIZOWANIU KAŻDEJ BEZ WYJĄTKU KAMPANII?

Badania wykazały, że spersonalizowane wiadomości zwiększają związane z nimi konwersje o ponad 27%w porównaniu z innymi wiadomościami, a badania przeprowadzone przez firmę Accenturepokazują, że 56% konsumentów częściej kupuje produkt od firmy, która pamięta, jak się nazywają.

Tworzenie spersonalizowanych kampanii jest łatwe z portalem Infobip. W zaledwie kilku krokach będziesz gotowy do wysłania spersonalizowanych kampanii, które odczytują wartości (np. adres, saldo konta, numer telefonu komórkowego) unikatowy dla każdego abonenta. Dzięki usłudze wiadomości głosowychmożesz dostarczyć skrojoną na miarę wiadomość, która przyciągnie uwagę klienta zawierając, na przykład, jego nazwisko.

Dzięki tej prostej sztuczce możesz zdecydowanie wpływać na zaangażowanie klientów przekładające się na wyższy poziom lojalności wobec Twojej marki czy usługi.

 

SPERSONALIZUJ SWOJE WIADOMOŚCI GŁOSOWE

ROZPOCZNIJ TERAZ