WIADOMOŚCI

Świetne wyniki platormy Infobip

Published on:23 / November / 2012

      Zapewniając dostępność platformy na poziomie  99.99924 procent w przeciągu ostatnich 12 miesięcy, Infobip wyznacza standardy na globalnej arenie usług mobilnych.

    - Dane są niezwykłe – wynika z nich, że w poprzednim roku mieliśmy tylko 3 minuty przestoju, co przekłada się na 15 sekund niedostępności na miesiąc. Jeżeli pomyślimy o wymaganych nakładach i złożoności technicznej, która stoi za tym wynikiem, to    naprawdę mamy czym się pochwalić, powiedział Izabel Jelenic – Dyrektor Techniczny Infobip.

    - Nasze trzecie centrum danych, zlokalizowane w Waszyngtonie jest już w pełni sprawne. Wszystkie systemy działają równocześnie; osiągnęliśmy kompletną geo-redundancję, zapewniając naszej platformie jeszcze lepszą wydajność i stabilność.  Mając te wszystkie informacje, nie można mieć wątpliwości co do pozycji Infobip jako lidera branży - dodaje Jelenic, jeden z założycieli Infobip.

Infobip prowadzi współpracę z operatorami telefonicznymi na całym świecie i ma możliwość potwierdzenia jakości usług świadczonym Klientom poprzez restrykcyjny dokument SLA. Ostatnie pomiary potwierdziły nasze zaangażowanie w budowanie wydajnej i stabilnej platformy.