WIADOMOŚCI

Platforma finansowa Mambu wprowadza SMS API firmy Infobip

Published on:24 / October / 2014

Mambu, niemiecka platforma w chmurze, z której korzystają alternatywne organizacje finansowe, zintegrowała niedawno nasz globalny system przesyłania wiadomości ze swoim serwisem SaaS, który umożliwia mikrodostawcom usług finansowych w 30 krajach zarządzanie podstawowymi usługami bankowymi. Najnowsza wersja oprogramowania, Mambu 3.6. oferuje ważne nowe funkcje, zwiększone bezpieczeństwo oraz integrację z SMS API firmy Infobip.

Po dokonaniu rejestracji w Infobip w kilku prostych krokach międzynarodowi innowatorzy usług finansowych korzystający z platformy Mambu mogą wysyłać klientom powiadomienia SMS w czasie rzeczywistym, oferując dodatkową ochronę kont internetowych poprzez przeprowadzenie dwuczynnikowej weryfikacji za pośrednictwem SMS. Klienci Mambu mogą też wysyłać powiadomienia i przypomnienia SMS ręcznie oraz automatycznie, wykorzystując wszystkie zalety zasięgu usług Infobip, obejmującego 190 krajów, a także dogłębną znajomość branży telekomunikacyjnej oraz całodobową pomoc techniczną.

Firma Mambu powstała w Berlinie w 2011 roku i umożliwia innowacyjnym dostawcom usług bankowych szybkie tworzenie, wprowadzanie oraz obsługę produktów kredytowych i depozytowych za pośrednictwem elastycznej i przystępnej cenowo platformy bankowej w chmurze. Jako alternatywa dla tradycyjnego oprogramowania bankowego Mambu skraca czas potrzebny do wprowadzenia na rynek nowych produktów dla konsumentów oraz małych i średnich przedsiębiorstw, za pośrednictwem innowacyjnych kanałów i za ułamek dotychczasowych kosztów. Firma współpracuje z ponad 100 instytucjami z 30 krajów świata, obsługując portfel obejmujący ponad milion kont. Do klientów Mambu należą mikroorganizacje finansowe oraz innowatorzy finansowi i firmy dążące do zmodyfikowania bankowości elektronicznej poprzez objęcie usługami bankowymi tych rynków na świecie, na których oferta w tej dziedzinie jest niezadowalająca.

„Pomoc klientom w skutecznym docieraniu do ich klientów, informowaniu ich i doradzaniu im, stanowi krytyczną wartość dodaną, która pomaga naszym klientom wyróżnić się na rynku” – wyjaśnia misję firmy jej dyrektor naczelny i założyciel, Eugene Danilkis. „Mambu ma zasadnicze znaczenie dla działalności swoich klientów, pomagając instytucjom każdej wielkości na nowo kształtować relacje z klientami poprzez wykorzystanie technologii, niezależnie od tego, czy chodzi o informowanie klientów biznesowych o statusie wniosku kredytowego, informowanie osób fizycznych o terminie spłaty zadłużenia, wykorzystywanie SMS-ów i e-maili wyłącznie do potwierdzania transakcji elektronicznych, czy też o zwykłe przesyłanie życzeń urodzinowych”.