WIADOMOŚCI

Rosja: dostępna jest nowa mobilna platforma reklamowa

Published on:20 / September / 2014

Reklama mobilna to jeden z najszybciej rozwijających się obecnie segmentów działalności, który umożliwia skuteczne pozycjonowanie produktu na rynku i wśród odbiorców docelowych. W ścisłej współpracy z rosyjskimi operatorami telefonii komórkowej stworzyliśmy kompleksową platformę reklamową, która umożliwi naszym klientom targetowanie konkretnych segmentów klientów w Rosji.

Korzystając z tej elastycznej platformy, reklamodawcy mogą dostosować wiele szczegółowych parametrów targetowania i skutecznie dotrzeć ze swoją kampanią do zamierzonych odbiorców. Modyfikacja takich parametrów, jak wiek, płeć, średnie dochody, system operacyjny w telefonie komórkowym, geotargetowanie i trajektorie ruchu, preferencje muzyczne oraz kierunki i częstość roamingu zapewnia niespotykany dotąd zestaw narzędzi zwiększających szansę trafienia do dużej grupy wybranych odbiorców.

Właściwie przeprowadzona reklama mobilna zapewnia skuteczną komunikację z wybranymi odbiorcami, rozwiązując jeden z największych problemów firm, jakim jest nasycenie dzisiejszego środowiska mobilnego. Dzięki temu rozwiązaniu właściwe targetowanie wybranych odbiorców staje się dużo łatwiejsze, znacząco zmniejszają się koszty oraz istotnie zwiększa się ogólny odsetek powodzeń i wpływ kampanii reklamowych.

Twoje wiadomości w centrum uwagi


Niezależność od innych mediów, takich jak telewizja czy strony internetowe, sprawia, że ten rodzaj targetowanej reklamy mobilnej za pośrednictwem SMS-ów jest niezwykle skuteczny. Około 98% użytkowników czyta wiadomości przychodzące, a 56% podejmuje działanie w reakcji na reklamę wyświetloną na telefonie komórkowym. Ścisła współpraca z operatorami telefonii komórkowej i własna technologia pozwalają nam zagwarantować najwyższe współczynniki dostarczenia wiadomości i błyskawiczne przetwarzanie ruchu. Modyfikując tylko kilka parametrów, można zacząć uzyskiwać jeszcze lepsze rezultaty.

Następnie można to połączyć z innymi usługami Infobip, pozwalającymi uzyskać więcej informacji o klientach. Nasza usługa dwukierunkowych SMS-ów 2-Way umożliwia otrzymywanie odpowiedzi od klientów i nawiązywanie dialogu, jak również korzystanie z narzędzia Campaign Manager do prowadzenia kampanii marketingowych angażujących klientów na różne sposoby – loterie, sondy, masowe wiadomości SMS lub cieszące się niezmienną popularnością kupony SMS-owe.