WIADOMOŚCI

Studio Moderna–głęboki wgląd, segmentacja, przegląd wydatków

Published on:29 / May / 2017

WYZWANIE

Ujednolicenie komunikacji, poprawa wydatków oraz śledzenie konwersji

Aby kontynuować działanie jako wielokanałowy sprzedawca, który przewodzi i ma odwagę stale rozwijać swój model biznesowy i zdobywać nowe terytoria, Studio Moderna potrzebowało partnera, który mógłby dostarczyć nowych możliwości, zapewnić globalny zasięg oraz pełną przejrzystość swojej komunikacji.

Zaawansowane programy zarządzania klientami Studio Moderna opierają się na solidnej komunikacji, wnikliwości dającej podstawy do działania, przejrzystym wydatkom oraz szerokiemu zorientowaniu na klienta. Obejmując 20 adresów docelowych i wielu dostawców oraz korzystając z kilku różnych narzędzi komunikacyjnych firma uświadomiła sobie, że trudno jest zarządzać całym wachlarzem klientów. Ten skomplikowany, wielowarstwowy system niepotrzebnie utrudniał ich pracę.

ROZWIĄZANIE

Portal Infobip i komunikaty A2P SMS

Jako sprzedawca zapewniający wartość dodaną, wyjątkowe doświadczenie oraz szerokie oczekiwania, Studio Moderna nie chce czekać na możliwości zaangażowania swoich odbiorców, ale tworzy je wprowadzając nowe, innowacyjne sposoby angażowania. Dzięki istniejącej szerokiej obecności marki Infobip umożliwił firmie ożywienie jej globalnego zasięgu komunikacyjnego i zwiększenie siły jej programów zaangażowania klientów.

Zaawansowane programy zarządzania klientami Studio Moderna opierają się na solidnej komunikacji, wnikliwości dającej podstawy do działania, transparentnym wydatkom oraz szerokiemu zorientowaniu na klienta – wszystko to zostało zaktualizowane poprzez zwykłe podłączenie do platformy Infobip. Zaangażowanie współczesnych klientów dzięki automatycznej komunikacji pozwala na dostęp do nich poprzez kanały i urządzenia oraz obsługę różnych form przyzwyczajeń przez SMS, Viber i messenger Facebooka, zapewniając, że bezpośrednia konwersacja z klientem przyniesie maksymalny efekt.

Portal Infobip umożliwił firmie podejmowanie świadomych decyzji z wglądem w kampanie i raportowaniem. Zaawansowana segmentacja klienta i dostosowane tworzenie kampanii usprawniło cykl ogólnego zaangażowania, czego skutkiem był wzrost sprzedaży. Jako sprzedawca koncentrujący się na transparentności na obydwu krańcach spektrum Studio Moderna śledzi teraz koszty wydatkowane na każdy kanał i tworzy wykresy klientów z analizą każdego kraju, miesiąca i wszystkich kanałów. Zarządzanie komunikacją z klientami wzmocniono dzięki automatycznemu śledzeniu zapisów i rezygnacji, co zmniejszyło wskaźnik utraty klientów i podniosło ich satysfakcję.

WYNIK

Pełna kontrola procesów biznesowych, poprawa targetowania i segmentacji

Studio Moderna wybrało portal Infobip jako jednego ze swoich czołowych dostawców, wykorzystując narzędzie do objęcia różnych komunikacyjnych adresów docelowych z łatwo dostępnym interfejsem, płynnym śledzeniem wydatków i ruchu. Zespoły marketingowe i sprzedażowe firmy za pomocą zaledwie dwóch kliknięć mogą uzyskać raporty i szczegółowe wykresy wydatków. Bogate programy zaangażowania i wielostopniowe kampanie przepływu zadań można teraz łatwo tworzyć przy wykorzystaniu wybranych filtrów i wybieraniu różnych typów atrybutów odbiorców.

„Jako kanał zaangażowania SMSy mają wiele zalet. Dzięki Infobip możemy angażować klientów przez właściwe kanały i we właściwym czasie – i to globalnie. Unikalne raporty dostarczają nam dużo więcej szczegółów o naszych kampaniach i procesach angażowania. Jako firma, Infobip dzieli naszą wizję tworzenia informacji o klientach, dzięki czemu została wybrana jako partner technologiczny Studio Moderna”.

Bojan Šturm, Dyrektor działu International Print and Telemarketing, Studio Moderna

PROFIL KLIENTA

Czołowy wielokanałowy sprzedawca, sprzedawca elektroniki bezpośrednio do klientów, działający pod różnymi markami w Europie Środkowej i Wschodniej z pionowo zintegrowaną siecią o zasięgu 317 milionów klientów w 21 krajach.