WIADOMOŚCI

Rekord działu wsparcia

Published on:20 / December / 2012

Statystyki Infobip pokazują, że średni czas od przyjęcia zgłoszenia klienta, do rozwiązywania problemu przez nasz dział wsparcia to tylko 34 minuty.

W czasie krótszym niż 50 sekund zadanie jest przydzielone do właściwej osoby z działu wsparcia. Średnio, potrzeba jedynie 1,6 listu e-mail aby rozwiązać 90% problemów, które zgłaszają klienci korzystający z naszych usług komunikacyjnych i płatniczych.

Platforma firmy Infobip to kompleksowy ekosystem tysięcy tras telekomunikacyjnych rozciągniętych po całym świecie. Nasze centra danych umieszczone są na trzech kontynentach i utrzymują ponad 90.000 kont handlowych.

Klienci używają naszej platformy do komunikacji SMS, sesji USSD, płatności mobilnych oraz innych usług telekomunikacyjnych znajdujących się w naszej ofercie.

Dzienny ruch liczony jest w dziesiątkach milionów więc utrzymanie jego płynności nie należy do najłatwiejszych zadań. Mimo to, ruch ten przepływa przez naszą platformę w idealnie dostosowany i całkowicie bezpieczny sposób.

„Naszą platformę w całości zbudowaliśmy sami i dzięki temu znamy jej każdy szczegół. Możemy natychmiast reagować na każdy znak nieprawidłowości. Bardzo dużo zainwestowano w edukację i trening naszych pracowników. Nasi ludzie mówią wieloma językami i są dostępni w dowolnym czasie dnia i nocy. Ponadto zawsze dążymy do tego aby być jeszcze lepszymi.“ – powiedział Adrian Benic, Szef działu wsparcia technicznego.