WIADOMOŚCI

Uruchomienie aplikacji do SMS-ów dwukierunkowych z integracją Zendesk

Published on:27 / May / 2015

Z radością informujemy, że aplikacja do obsługi SMS-ów dwukierunkowych firmy Infobip jest teraz dostępna w ofercie Zendesk, Inc.’s, czołowej platformy zapewniającej oprogramowanie do obsługi klienta, której zaufało do tej pory ponad 45 tysięcy firm.

Zendesk pomaga firmom w zarządzaniu obsługą klienta poprzez system obsługi zgłoszeń, zintegrowany czat na żywo, wbudowane wsparcie telefoniczne oraz narzędzia analityczne. Wszystkie te komponenty znajdują się w chmurze, umożliwiają łatwą integrację i rozpoczęcie użytkowania, a także oferowane są firmom za pośrednictwem dużego sklepu z aplikacjami, w którym stale pojawiają się nowe pozycje.

Dzięki uzupełnieniu oferty programowej Zendesk o pełną funkcjonalność Infobip, firmy zyskują dostęp do potężnego kanału SMS, za pośrednictwem którego mogą komunikować się z najważniejszymi klientami poprzez telefon komórkowy.

Bezpośrednio z naszej aplikacji Zendesk firmy mogą wybrać preferowany numer telefonu i ustawić konkretne działania, jakie mają zostać wykonane, gdy ktoś wysyła wiadomość na dany numer. Cała logika zgłoszeń i funkcje przekazywania opinii przez użytkowników (dwukierunkowo) zostaje uruchomiona w momencie zezwolenia aplikacji na wykonywanie odczytu i zapisu w dowolnej instancji Zendesk.

W praktyce oznacza to, że tworzenie zgłoszeń może być uruchamiane przez przychodzące wiadomości SMS. Klienci mogą wysyłać do firm SMS-y z pytaniami lub prośbami o pomoc techniczną, a komunikację z nimi można bezproblemowo zintegrować z systemem obsługi zleceń, bez podejmowania dalszych działań.

Ponadto klienci mogą sprawdzić status swoich zgłoszeń lub przekazać opinie, wysyłając SMS na podany numer. Firmy mogą z łatwością uzyskać numery za pośrednictwem przyjaznej dla użytkownika aplikacji SMS oferowanej przez Infobip.

Integracja umożliwia także tworzenie powiadomień SMS-owych przez dowolny bodziec Zendesk, co pozwala na interakcję w czasie rzeczywistym i zwiększa wygodę komunikacji z klientem. Na przykład, klient i pracownicy działu pomocy mogą otrzymywać automatyczne alerty SMS-owe za każdym razem, gdy utworzone lub zaktualizowane zostanie zgłoszenie. Ponadto zgłoszenia można w każdej chwili aktualizować za pośrednictwem SMS-ów.

Infobip współpracuje z ponad 300 operatorami sieci komórkowych i posiada 34 biura na 6 kontynentach. Zapewniamy najwyższej jakości usługi i infrastrukturę do obsługi wiadomości SMS dla największych światowych firm internetowych i technologicznych, agregatorów wiadomości, banków, marek i programistów.

Dzięki ścisłej współpracy z firmami telekomunikacyjnymi, technologie obsługi wiadomości oferowane przez firmę Infobip służą ponad 150 tysiącom klientów korporacyjnych, umożliwiając wysyłanie wiadomości na ponad 6 mld telefonów komórkowych za pośrednictwem jednego partnera.

„Bardzo cieszymy się, że globalna oferta obsługi wiadomości SMS, zapewniana przez firmę Infobip, jest teraz łatwo dostępna dla użytkowników Zendesk. Funkcjonalność nowej aplikacji firmy Infobip do obsługi SMS-ów dwukierunkowych obejmuje elementy, o które nasi klienci niezmiennie prosili i otwiera nowy kanał komunikacji na platformie Zendesk, którym wcześniej nie dysponowaliśmy. Doskonałe technologie, łatwo dostępne na całym świecie w chmurze, to cenne uzupełnienie oferty Zendesk.” – powiedział Eric Shen, dyrektor Zendesk ds. współpracy i integracji.