WIADOMOŚCI

Wprowadzenie OMNI w komunikacji z klientem

Published on:22 / March / 2017

OMNI firmy Infobip, rozwiązanie pomagające klientom docierać do swoich odbiorców przy wykorzystaniu wielu kanałów i bezproblemowo tworzyć angażującą komunikację z przepływem wiadomości A2P, zostało oficjalnie wprowadzone na kongresie Mobile World Congress w Barcelonie.

To nowe, flagowe, skoncentrowane na firmach rozwiązanie powstało w wyniku szeroko zakrojonego, 3-letniego procesu przygotowań i rozwoju mającego na celu spełnienie potrzeb związanych z komunikacją firm z klientami.

Dzisiejsi konsumenci częściej niż kiedykolwiek wcześniej korzystają z kanałów cyfrowych – OMNI umożliwia firmom łatwe budowanie najwyższej satysfakcji klientów w kanałach sieci komórkowych i cyfrowych, do których klienci są już przyzwyczajeni.

Poprzez bezproblemowe łączenie z każdym systemem firmowym w celu zapewnienia dostarczenia odpowiedniej wiadomości w odpowiednim czasie i użycie najwłaściwszego kanału w celu zaspokojenia różnych zwyczajów i wyborów nowoczesnych konsumentów, OMNI pomaga firmom odpowiednio zaangażować klientów.

Rozwiązanie łączy w sobie komunikację poprzez SMS, połączenia głosowe, powiadomienia push, aplikacje czatu (takie jak Viber, z wieloma innymi integracjami w przyszłości), e-mail i oferuje wiele potężnych opcji automatyzacji, bogaty obieg informacji i narzędzia tworzenia kampanii przy użyciu intuicyjnego interfejsu graficznego do generowania przepływu wiadomości i kampanii, wspomaganych szczegółowymi raportami i analitykami, a wszystko to na Portalu Infobip.

Infobip jest jedyną, wszechstronną platformą komunikacyjną A2P typu „platform-as-a-service”, zbudowaną na infrastrukturze prywatnej chmury i o niezrównanej łączności z operatorami telekomunikacyjnymi na całym świecie. Dodawanie popularnych kanałów komunikacyjnych i budowanie solidnego rozwiązania wielokanałowej komunikacji w celu zwiększenia zaangażowania użytkowników na dowolnej platformie czy urządzeniu, w każdym miejscu na świecie, jest wykorzystaniem potencjału zaangażowania klientów dla firm i marek.

SILVIO KUTIC CEO, Infobip

OMNI zwiększa zaangażowanie Twoich klientów

SPRAWDŹ GO JUŻ DZIŚ