WIADOMOŚCI

PROMUJEMY POWIADOMIENIA PUSH I SMS W SEKTORZE MODY

Published on:08 / August / 2013

Wiadomości SMS umacniają tożsamość marki, przyczyniają się do zwiększenia dochodów oraz swoim zasięgiem obejmują szerokie grono odbiorców. SMS-y i komunikacja dwukierunkowa oznaczają dla sprzedawców szansę na zwiększenie liczby klientów poprzez oferowanie im różnych programów lojalnościowych i na otrzymywanie informacji zwrotnej od kupujących, co przyczynia się do stałego wzrostu jakości obsługi klienta.

Podczas konferencji E-commerce Innovations, która odbędzie się 24 września w Business Centre Club w Warszawie nie zabraknie zespołu Infobip Polska, który będzie promował platformę do wysyłania wiadomości oraz chętnie podzieli się opiniami na temat najnowszych trendów e-commerce branży modowej. 

Infobip przedstawi wiadomości SMS, które stanowią najbardziej indywidualny, wysoce wydajny kanał informacji dla sprzedawców z sektora mody.

Kolejny kanał przekazywania informacji, jaki zostanie zaprezentowany podczas konferencji to powiadomienia PUSH, które stają się kluczowym narzędziem do komunikacji z klientem w czasie rzeczywistym. Technologia PUSH umożliwia sprzedawcom szybkie dotarcie do docelowej grupy klientów, aby poinformować o niepowtarzalnosci oferowanych produktów.

- Jeżeli dana firma z sektora mody chce powiadomić potencjalnych klientów, znajdujących się w określonym miejscu i wybranej porze dnia, o specjalnej ofercie, czy interesujacych rabatach promocyjnych, może wartoby wysłać tego rodzaju informację w momencie, kiedy klient robi zakupy? Odpowiedź na wymagania klienta bez konieczności pytania sprawi, że proces sprzedaży zamieni się w realizację potrzeb, powiedział Marcin Papiński.